http://www.basekompatv.com

The Real Haitian Entertainment
The time is Wed Apr 23, 2014 10:56 pm

All times are GMT - 12 Hours

Post new topic This topic is locked you cannot edit posts or make replies  [ 41 Posts ]  Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post Subject: Re: RICHIE EXTREME FRUSTRATION AGAiNST GAZMAN FOR GAY COMMEN
New postPosted: Mon Sep 10, 2007 12:07 pm 
Basekompa For Life
Basekompa For Life

Combien d'entre vous mes chers messieurs accepteraient de se faire traiter en public d'homo par un chanteur de notre industrie ?

J'ai très bien entendu l'entrevue hier soir et je félicite Ritchie pour la qualité de ses réponses et surtout de sa grande sagesse... RESPECT / CHAPO BA

Monsieur Pier, est un homme intelligent je pense qu'il aurait pu trouver un autre propos pour démontrer sa frustration. La guerre est entre lui et Gracia et non lui et Ritchie. C'est une accusation gratuite, qui fût prononcé devant public et qu'on essaie de faire passer pour une comédie. Mais vous oubliez que le mal est déjà fait... Cool

Si monsieur Pier est sage il doit présenter publiquement ses excuses à monsieur Richard.

Pour que la communication soit fructueuse, la sincérité doit être au rendez-vous.

Profile Send private message  

New postPosted: Mon Sep 10, 2007 12:10 pm 
_Elite Moderator_
_Elite Moderator_

joel609 wrote:
It looks like Ritchie is taking this thing way too serious...
I mean Gazzman made a mistake,he realize that he made a mistake and apologized.Ritchie should forgive him or at least move on...The guy is ur friend u cant keep ignoring him like that..especially if he's calling you...i wasn't to happy with the statement gazzman made but it was a mistake...COMBIEN FWA RITCHIE FE FOT Laughing Laughing MANKE KITE ZENGLEN POU HANGOUT,KITE 4 BON MUSICIAN KITE DJAZZ LA COME ON BRO,GIVE THE GUY A SECOND CHANCE.

Joel if you think he said sorry, there should be no need for this forum then. This post is not Richie's post. This is BK trying to resolve a problem that probably none of an issue.

Richie said something very important for all of us to meditate on. You can't use a Microphone to have fun, meaning when you make a public statement, it can destroy a society.

All we are trying to do with this forum is to get the matter resolve, I think we were very close to that.

Let's try to regroup please.

We will bring Gaseman this week, to see if he will agree to you all suggestion and then Richie. We are trying to be the mediator that's all.

We want to prove the world that we are the best group. Let's regroup again.

Chenet Nerette/ BK Af.

Executive Director

Radio Continentale/Power FM 102.1FM Boston

Profile Send private message Email  

New postPosted: Mon Sep 10, 2007 12:31 pm 
Basekompa For Life
Basekompa For Life

Vous semblez oublier un point très important. Ritchie a fait pour Gazzman ce que Arly n'a jamais fait pour lui, il lui a écrit un méga tube qui a pour titre OU SE, si c'est ça la reconnaissance de Gazzman à l'endroit de Ritchie nous sommes réellement dans un monde à l'envers. Et il faut être capable de reconnaitre que Gazzman a dépassé ses limites, et cette blague était de très mauvais goût à l'endroit de Ritchie. Il ne le méritait pas.

Pour que la communication soit fructueuse, la sincérité doit être au rendez-vous.

Profile Send private message  

New postPosted: Mon Sep 10, 2007 12:36 pm 
Greater Member
Greater Member

MR.Dee wrote:
Vous semblez oublier un point très important. Ritchie a fait pour Gazzman ce que Arly n'a jamais fait pour lui, il lui a écrit un méga tube qui a pour titre OU SE, si c'est ça la reconnaissance de Gazzman à l'endroit de Ritchie nous sommes réellement dans un monde à l'envers. Et il faut être capable de reconnaitre que Gazzman a dépassé ses limites, et cette blague était de très mauvais goût à l'endroit de Ritchie. Il ne le méritait pas.

That does not mean Richie has to ignore him. Good friends always understand each other and ready to talk to fix problems.

New postPosted: Mon Sep 10, 2007 12:43 pm 
_Elite Moderator_
_Elite Moderator_

MR.Dee wrote:

Mr. Dee, that exactly what we are trying to do, I believe Gazman will agree with your statement. The truth of the matter is very simple.

Gazeman call BK, we record his statement and made it public that he made a mistake, then we call Richie to ask him, depend on Gazman statement.

Once Richie accept his apology, if agrees (meaning Gazman) the matter will consider resolve.

I think it is just as easy.

We have that culture that need to change say sorry, no big deal ... to save my fortune and good will for anyone, I will say sorry...

That's what we want to see happen... for Richie and Gazman continue to be the same way, they used to be.

I mean, Richie .. Kompoze Ou Se .... one of the best Music .. oh my goodnees ... then Gazman depoze vocal la.

That's what we want to see happen... I believe we can be the mediator.

Chenet Nerette/ BK Af.

Executive Director

New postPosted: Mon Sep 10, 2007 12:55 pm 
Legacy
Legacy

SI MAESTRO SE BON ZANMI COULEUR A KONSA WHY IS NOT PICKING UP GAZMAN'S CALLS???????

KISA KI DI RICHE SE EXCUSE LI GAZMAN TAP BRAL FE?????

New postPosted: Mon Sep 10, 2007 1:01 pm 
_Elite Moderator_
_Elite Moderator_

TI RORO GRAN DEPANSE wrote:
SI MAESTRO SE BON ZANMI COULEUR A KONSA WHY IS NOT PICKING UP GAZMAN'S CALLS???????

KISA KI DI RICHE SE EXCUSE LI GAZMAN TAP BRAL FE?????

TIRORO NOU PALE DE SA AMPIL FREM, TANDE AUDIO WA.... RICHIE DI'L SI SE 2 ZANMI KAP PALE A 2. FINE COMPRENDRE AN ESPAGNOL.

SA VLE DI LI TAP AKSEPTE KOUT FIL LA, PASKE SE NAN MICRO LI TE FE'L.

BASEKOMPA AK TOUTE MAMBRE YO NOU JUGE POU NOU FE'L PANDAN RICHIE DI'L PARABOLOIKMAN.

BROTHER AN NOU FE BAGAY LA TEP REPOZE.

Oops A LA MANIERE DE MASTER P... TET FRET MENTI'M FE?

Chenet Nerette/ BK Af.

Executive Director

New postPosted: Mon Sep 10, 2007 1:07 pm 
Legacy
Legacy

CHENET WAP FE GWO FOT................ OU GELE SOU BOARD LA CHAK JOU MEN OU PA TANDE MIZIK HAITIEN.............

ALA MANIRE DE GRACIA DELVA......... TET FRET..........

ALA MANIERE DE " I REALY DON'T KNOW NOW"....... ........MANTI'M FE?

BACK TO THE TOPIC........BERDY MWEN AVEW...

New postPosted: Mon Sep 10, 2007 1:19 pm 
_Elite Moderator_
_Elite Moderator_

TI RORO GRAN DEPANSE wrote:
CHENET WAP FE GWO FOT................ OU GELE SOU BOARD LA CHAK JOU MEN OU PA TANDE MIZIK HAITIEN.............

ALA MANIRE DE GRACIA DELVA......... TET FRET..........

ALA MANIERE DE " I REALY DON'T KNOW NOW"....... ........MANTI'M FE?

BACK TO THE TOPIC........BERDY MWEN AVEW...

That's ok si mwen fe fot I am sorry .... mwen te vle bye on ti kredi ak Master P... Mwen kon nin se Gracia ki vi'n avek Tet Fret .... Master P vi'n ave tet repoze.

Anyway, I think we have enough on this forum... we are going to lock it soon to bring Gazman over... let see if we have more to say for tonight by tomorrow morning we will have it lock.

Chenet Nerette/ BK Af.

Executive Director

New postPosted: Mon Sep 10, 2007 1:19 pm 
Impoartant Being
Impoartant Being

MR.Dee wrote:

sans doute! une collaboration de Richie et Gazman est une explosion pas seulement parce que Richie est un maitre, un guide, un visionaire mais egalement parce que Gazman est un titan, un feroce,un bon dont "ou se" en prouve de toute les angles et manieres. Franchement je n'aime pas lire d'un connaisseur de musique que Richie fait quelque chose pour Gazman. non,non c'est faux. La beaute de "ou se", c'est l'ordenance magistrale musicale de Richie et l'application difficile et sogneuse de Gazman. si c'etait le cas, j'aurais bien aime que vous me disiez a part de Gazman atravers cette chancon, qui aurait pu faire mieux ?
pour finir, je prie les deux Gazman et Richie a ecouter la chanson de "ou se"

Post new topic This topic is locked you cannot edit posts or make replies  [ 41 Posts ]  Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are GMT - 12 Hours